Veelgestelde vragen

Mocht je vragen hebben die hieronder niet beantwoord worden, bekijk dan onze sectie Contact.



Over het PokerStars Partnerprogramma Terug naar het begin
  • Hoe werkt het PokerStars Partnerprogramma?
  • Als je je eigen website met een eigen domeinnaam hebt of exploiteert, kun je partner worden van PokerStars Partners en onze merken promoten, waaronder PokerStars en Full Tilt Poker. Wij voorzien je van marketingbanners en -links die je op je website kunt plaatsen. Je kunt dan commissie verdienen voor spelers die jij aanbrengt bij onze merken.
  • Zijn er kosten verbonden aan het lid worden van het PokerStars Partnerprogramma?
  • Nee, absoluut niet. Het inschrijven voor het PokerStars Partnerprogramma is gratis.
  • Hoe schrijf ik me in om een PokerStars Partner te worden?
  • Je moet om partner te worden en PokerStars en/of Full Tilt Poker te kunnen promoten eerst een PokerStarsaccount creëren. Vul zodra je dit gedaan hebt gewoon het aaanvraagformulier voor het PokerStars Partnerprogramma in en verzend deze. Zodra je aanvraag is goedgekeurd krijg je een e-mail met instructies over hoe je toegang verkrijgt tot het Partnersysteem.

    Zorg dat de volledige naam en het adres op je aanvraagformulier precies overeenkomen met de gegevens in je PokerStarsaccount. Update als deze gegevens niet hetzelfde zijn je account voordat je een aanvraagformulier voor het PokerStars Partnerprogramma invult. Log om je account te updaten in op PokerStars en kies ‘Account’ > ‘Account wijzigen’. Neem als je hulp nodig hebt via e-mail contact op met onze klantenservice en vermeld je volledige naam, postadres en PokerStarsgebruikersnaam. Het e-mailadres van de klantenservice is support@pokerstars.com.
  • Accepteren jullie partners uit de VS?
  • Ondanks dat Full Tilt Poker en PokerStars geen spel om echt geld meer aanbieden in de VS of aan inwoners van territoria van de VS, accepteren we momenteel wel Partners die woonachtig zijn in de VS, zolang de aangebrachte leden niet uit deze rechtsgebieden komen.
  • Heb ik een PokerStarsspelersaccount nodig?
  • Alle partners die interesse hebben in het promoten van PokerStars en/of Full Tilt Poker moeten, ongeacht het land waarin ze wonen een PokerStarsspelersaccount hebben om partner te kunnen worden.

    De volledige naam en het adres in je PokerStarsspelersaccount moeten compleet zijn en geüpdatet worden voordat de aanvraag voor het PokerStars Partnerprogramma verstuurd wordt.
  • Waarom heb ik een PokerStarsspelersaccount nodig?
  • Een PokerStarsspelersaccount is vereist voor betalingsdoeleinden. Je hoeft niet met dit account te spelen of er geld in te storten.
  • Hoe en waar moet ik een PokerStarsspelersaccount creëren als ik deze nog niet heb?
  • Je kunt een PokerStarsspelersaccount creëren door gewoon de PokerStarssoftware te downloaden.

    In de tabel hieronder zie je waar je je PokerStarsspelersaccount moet creëren gebaseerd op het land waarin je woont.

    Je hoeft voor markten met licenties alleen als je inwoner bent van het land dat de licentie bezit een PokerStarsspelersaccount te openen onder die licentie.

    Land waarin je woont Waar moet ik mijn PokerStarsspelersaccount creëren?
    België PokerStars.be
    Denemarken PokerStars.dk
    Estland PokerStars.ee
    Frankrijk PokerStars.fr
    Duitsland PokerStars.eu
    Italië PokerStars.it
    Luxemburg PokerStars.eu
    Nederland PokerStars.eu
    Spanje PokerStars.es
    VS PokerStars.net
    Zweden PokerStars.se
    Finland PokerStars.eu
    Polen PokerStars.pl
    Roemenië PokerStars.ro
    Slovenië PokerStars.eu
    Alle andere PokerStars.com

    Belangrijk: let er met betrekking tot Full Tilt Poker op dat je alleen fulltiltpoker.com en fulltiltpoker.eu kunt promoten. Als je inwoner bent van een land met een gereguleerde licentie, moet je echter een PokerStarsaccount creëren onder die licentie.

  • Kan ik partner zijn als ik geen website heb?
  • Je moet om partner te kunnen zijn een website met een origineel domein hebben of exploiteren. We accepteren geen partners die offline werken. Subdomeinen en websites van sociale netwerken (Facebook, LinkedIn, Twitter, VK, enzovoorts) komen niet in aanmerking voor ons Programma.
  • Wat zijn de vereisten voor de inhoud van de website om geaccepteerd te worden als partner?
  • We zijn op zoek naar een redelijke hoeveelheid content van goede kwaliteit. De website moet ook een positieve gebruikersbeleving bieden door middel van duidelijke navigatie en organisatie (menu’s, sitemap en/of toepasselijke links). Gebruikers moet gemakkelijk door de pagina’s kunnen klikken en de informatie waarnaar ze op zoek zijn kunnen vinden. De inhoud van de website moet van waarde zijn voor de spelers en moet daarom interessant zijn en regelmatig geüpdatet worden.

    We adviseren je sectie 2.4 van onze begrippen en voorwaarden te bekijken met betrekking op restricties voor de inhoud van de website.
  • Ik heb meerdere websites, moet ik voor elke website een aanvraag indienen om jullie merken te promoten?
  • We raden je aan slechts één aanvraag te sturen voor al je websites.

    Je krijgt dan één tracker om op al je sites te gebruiken. Deze tracker kun je gebruiken om zowel PokerStars als Full Tilt Poker te promoten.
  • Hoe lang duurt het voordat mijn aanvraag wordt beoordeeld?
  • Het beoordelingsproces van de aanvragen gaat gepaard met een gedetailleerd onderzoek van de verkregen informatie, inclusief de website, voordat er toegang tot het Programma gegeven wordt. In het algemeen worden aanvragen binnen 24 uur beoordeeld en goedgekeurd. In sommige gevallen is er echter meer analyse van een aanvraag nodig om goedkeuring te kunnen geven. We behouden ons het recht voor om elke aanvraag die we niet passend vinden voor het Programma af te wijzen.
  • Accepteren jullie subpartners?
  • Nee, we accepteren geen subpartners voor ons PokerStars Partnerprogramma.

Aangeboden betalingsschema's Terug naar het begin
  • Welke betalingsschema's biedt het PokerStars Partnerprogramma?
  • PokerStars Partners werkt voor alle merken en licenties met een gelaagde commissiestructuur van inkomstendeling.
    Je verdient commissie gebaseerd op een percentage van de netto inkomsten die gegenereerd wordt door de spelers die jij hebt aangebracht. Dit percentage wordt bepaald door het aantal spelers om echt geld (RMP's) dat je binnen een kalendermaand gegenereerd hebt.

    De details van de huidige structuur van PokerStars Partners zijn als volgt.

    Tablei
    Let op:  als in elk gedeelte van de deal geen echtgeldspelers zijn aangebracht in een rapportagemaand, wordt de commissie voor inkomstendeling teruggebracht naar 10%.
    * Het aantal RMP's, commissie en niveaus zijn gecombineerd voor beide clients
    ** Het aantal RMP's, commissie en niveaus zijn apart voor elke client
  • Wat is inkomstendeling en hoe wordt het berekend?
  • Inkomstendeling is een inkomstenmodel waarbij partners een percentage van de inkomsten die door een speler gegenereerd worden krijgt. Zodra je Inkomstendeling hebt, is er geen kwalificatiecriterium meer om Inkomstendeling te ontvangen voor een speler. Zodra de speler om echt geld gaat spelen, krijg je commissie. De commissie wordt berekend op basis van de maandelijkse bruto-omzet minus de maandelijkse kosten.
  • Wat is een speler om echt geld (RMP)?
  • Een speler om echt geld is iemand die geld heeft gestort om spellen om echt geld op PokerStars te spelen. Spelers om oefengeld worden meegeteld met inschrijvingen, maar zijn geen RMP’s tot ze geld hebben gestort.
  • Welk percentage Inkomstendeling krijg ik voor mijn aangebrachte spelers?
  • Het percentage Inkomstendeling per maand wordt berekend op basis van het aantal spelers om echt geld dat je die kalendermaand hebt aangebracht. Als je bijvoorbeeld in mei 20 spelers om echt geld aanbrengt, krijg je 25% commissie over de netto-omzet die door die 20 spelers gegenereerd wordt. Als je echter in juni maar 2 spelers om echt geld aanbrengt, krijg je maar 15% van de netto-omzet die door alle 22 spelers gegenereerd wordt.
  • Wat gebeurt er als ik een speler van buiten het aangewezen land voor een licentie aanbreng?
  • Helaas ontvang je als je een speler van buiten het aangewezen land voor een licentie aanbrengt (zoals gedefinieerd in de betalingsschematabel) geen commissie voor die speler.
Het volgen van spelers, marketingcodes en bonuscodes Terug naar het begin
  • Hoe worden spelers/aangebrachte spelers gevolgd naar mijn partneraccount?
  • Er zijn twee verschillende manieren waarop spelers gevolgd kunnen worden naar partneraccounts:

     1. Door in te schrijven voor een van onze merken na het klikken op een banner of tekst die een tracker/volgcode bevat.

     2. Door de aan jou toegewezen marketingcode in te vullen tijdens het registratieproces.
    Belangrijk: Marketingcodes kunnen niet gebruikt worden voor Full Tilt Poker omdat er geen mogelijkheid is om marketingcodes tijdens het registratieproces in de Full Tilt Poker-client in te vullen.
  • Wat is een tracker/volgcode?
  • Een tracker/volgcode is een  unieke 8-cijferige code die elke partner toegewezen krijgt. Ze worden gebruikt om het aantal gekwalificeerde spelers voor jouw account bij te houden en het bedrag dat je aan commissie krijgt te berekenen.

    Een tracker/volgcode moet gebruikt worden als je via banners en tekstlinks naar onze merken spelers aanbrengt.
  • Kan ik meer dan één volgcode gebruiken?
  • Nee, partners krijgen slechts één volgcode. Om de efficiëntie en effectiviteit van ons systeem te verbeteren kunnen we geen extra volgcodes creëren.
  • Wat is een marketingcode?
  • Zodra je geaccepteerd bent als partner, wijst het systeem je automatisch een standaard marketingcode toe voor je account. Je marketingcode bestaat, in tegenstelling tot een volgcode die uit 8 cijfers bestaat, uit letters en cijfers, bijvoorbeeld PSP1111.

    Soms heeft een speler zijn cookies uitgeschakeld of bezoekt hij een andere pagina voordat hij zich inschrijft, waardoor de volgcode niet werkt. Je kunt daarom, om er zeker van te zijn dat een speler aan jou toegewezen wordt, de speler een marketingcode geven om tijdens het registratieproces in te vullen.
    Belangrijk: marketingcodes kunnen niet gebruikt worden voor Full Tilt Poker omdat er geen mogelijkheid is om marketingcodes tijdens het registratieproces in de Full Tilt Poker-client in te vullen.
  • Kan ik meerdere marketingcodes aanvragen?
  • Na je inschrijving wordt er door het systeem slechts één marketingcode per partneraccount automatisch toegewezen. Dit is de enige marketingcode die je nodig hebt, dus er zijn geen extra marketingcodes beschikbaar.
  • Hoe voeg ik mijn volgcode toe aan een banner?
  • Onze bannerpagina is eenvoudig en gemakkelijk te volgen. Zodra je de banner van je keuze hebt geselecteerd, kies je gewoon je tracker/volgcode uit het dropdownmenu. De html-code wordt dan automatisch weergegeven, en je hoeft deze alleen maar te kopiëren en te plakken op je site. Je vind onze bannerpagina hier.
  • Hoe creëer ik een tekstlink?
  • Binnen het Partnersysteem bieden we vooraf bepaalde tekstlinks aan. Log om deze functionaliteit te gebruiken gewoon in op je PokerStars Partners-account, klik op de tab 'Marketing' en kies 'Tekstlinks' voor volledige instructies.
    Als je echter je eigen tekstlink wil creëren, bijvoorbeeld: “Maak PokerStars je thuis voor onlinepoker.”, en je volgcode is ‘12345678’, dan kun je iets gebruiken zoals:
    Maak <a href="http://www.pokerstars.nl/?source=12345678" >PokerStars</a> je thuis voor onlinepoker.
    Voor Full Tilt Poker moet je de URL wijzigen en de slash voor ?source=JOUWVOLGCODE. Bijvoorbeeld:
    Maak <a href="http://www.fulltiltpoker.com?source=12345678" >Full Tilt Poker</a> je thuis voor onlinepoker.
  • Wat is het verschil tussen een tracker en een marketingcode?
  • Een tracker/volgcode gebruik je als je spelers doorverwijst om onze software te downloaden.

    Een marketingcode is een extra maatregel waarbij de speler de marketingcode invult tijdens het registratieproces om er zeker van te zijn dat de spelers aan jouw account wordt toegewezen. 
    Marketingcodes kunnen ALLEEN gebruikt worden tijdens het registratieproces bij PokerStars. Er is geen mogelijkheid een marketingcode in te vullen tijdens het registratieproces bij Full Tilt Poker.
  • Wat is een bonuscode?
  • Een bonuscode kan alleen gebruikt worden bij PokerStars om stortingsbonuspromoties te identificeren. Als een spelers geld stort, kan hij een bonuscode invullen om gebruik te maken van een bonuspromotie.
    Bij Full Tilt Poker zijn bonuscodes niet nodig als je geld stort.
    Let op: bonuscodes kunnen niet gebruikt worden om spelers te volgen.
    Meer informatie over onze stortingsbonuspromoties is te vinden op:
    Full Tilt Poker: http://www.fulltiltpoker.com/promotions
    PokerStars: http://www.pokerstars.nl/poker/promotions/
  • Hebben jullie een inschrijfbonus voor nieuwe spelers? Een eerste-stortingsbonus?
  • Spelers bij PokerStars komen in aanmerking voor de stortingsbonus van 100% als ze voor het eerst ooit echt geld storten bij PokerStars. Ze moeten een bonuscode invullen om gebruik te maken van deze promotie. Let op: de bonuscode kan afhankelijk van de van toepassing zijnde PokerStarslicentie variëren.
    Bij Full Tilt Poker is er geen bonuscode vereist. Spelers ontvangen automatisch de bonus van 100% tot maximaal $ 600 als ze voor het eerst geld storten.
  • Mijn vriend pokert al om oefengeld op PokerStars en/of Full Tilt Poker; kan ik een premie krijgen als hij om echt geld gaat spelen?
  • Nee, een speler mag maar één account hebben en bestaande accounts kunnen niet meer met jouw partnercode worden aangemeld.
  • Kunnen jullie me vertellen of een specifieke speler aangemeld is via mijn partneraccount?
  • Wegens het privacybeleid voor data, zijn we niet toegestaan openbaar te maken of een account van een speler is gekoppeld aan een partner. Als je echter inlogt op de website PokerStarspartners.nl, heb je onder de tab 'Volgen' toegang tot de Partnerrapportage waarin je per maand kunt zien hoeveel spelers je hebt aangemeld. Je kunt je statistieken ook voor een bepaalde periode bekijken, of per jaar.
  • Als het bij een van mijn spelers niet gelukt is zijn account naar mijn website te volgen, kunnen jullie dit dan handmatig doen?
  • Het is de verantwoordelijkheid van de Partner om zich ervan te verzekeren dat de juiste volgcodes en marketingcodes worden gebruikt op hun website. We zijn niet verantwoordelijk voor het verlies van aangebrachte spelers door onjuiste of onvolledige volgcodes. We kunnen spelers niet handmatig toewijzen of de volgcode van spelersaccounts wijzigen.
  • Hoe weet ik of mijn volgcode goed werkt? Ik zie geen aangebrachte spelers in mijn Partnerrapportage.
  • Als je de marketingbanners van de website van PokerStars Partners gebruikt, krijg je een ‘Advertentierapportage’, waarin statistieken van kliks en vertoningen met betrekking tot banners worden getoond. Dit betekent dat je volgcode goed werkt.

    Als je tekstlinks, logo’s en landingspagina’s gebruikt, stuur ons dan de URL van de website, samen met de precieze plaats van de links die je tracker bevatten zodat we kunnen controleren of er technische problemen zijn.

Marketing Terug naar het begin

  • Wat voor soort marketingmateriaal krijg ik?
  • We geven je alles wat je nodig hebt om Full Tilt Poker en PokerStars te promoten en spelers aan te trekken. Je kunt kiezen uit een grote verscheidenheid aan banners, tekstlinks en landingspagina's in verschillende talen. Klik hier voor meer informatie over ons marketingmateriaal.

    We geven je links naar banners die op onze site gehost worden. Hierdoor kost het je veel minder extra bandbreedte. Ook worden onze banners constant geüpdatet, en heb je dus ook niet het probleem dat je elke maand je banners moet vervangen. Door middel van ons ingebouwde volgsysteem kun je altijd een up-to-date beeld krijgen van het aantal nieuwe aanmeldingen dat je elke dag genereert.
  • Hoe denkt het PokerStars Partnerprogramma over marketing via e-mail of publieke fora?
  • We tolereren absoluut geen ongevraagde spam, of dat nou via e-mail, forumposts of blogcommentaren gaat. We zijn trots op onze integriteit en accepteren geen enkele vorm van ongewenste marketing namens ons. Alle meldingen van partnerspam moeten meteen naar affiliates@pokerstarspartners.com gestuurd worden, zodat we direct actie kunnen ondernemen
  • Staan jullie rakeback toe?
  • Wegens ons privacybeleid en andere factoren staan we geen rakeback toe. In plaats van rakeback kiezen PokerStars en Full Tilt Poker ervoor om gewoon de meest competitieve 'basisrake' van de pokerindustrie aan te bieden, en een uitgebreid VIP-programma met spelersbeloningen met de meeste waarde waar dan ook.

    Meer informatie over ons VIP-programma is te vinden op:
    PokerStars: http://www.pokerstars.nl/vip/
    Full Tilt Poker: http://www.fulltiltpoker.com/promotions
  • Hoe blijf ik op de hoogte van jullie huidige promoties, zodat ik mijn spelers kan informeren?
  • We hebben contant nieuwe en spannende promoties waar onze spelers veel plezier aan kunnen beleven. Deze worden via nieuwsbrieven aangekondigd aan onze partners. Je kunt ook op de hoogte blijven van nieuwe aankondigingen door naar onze promotiepagina's te gaan:
    PokerStars: http://www.pokerstars.nl/poker/promotions/
    Full Tilt Poker: http://www.fulltiltpoker.com/edge
  • Kan ik mijn eigen banners creëren?
  • Ja, je kunt je eigen ontwerp maken volgens onze strenge marketingrichtlijnen, maar voordat je deze publiceert moet je toestemming hebben van onze afdeling Branding, Advertising and Design. E-mail naar affiliates@pokerstarspartners.com voor meer informatie.
  • Wat voor soort voordelen mag ik mijn spelers aanbieden?
  • Wegens ons privacybeleid kunnen we je geen informatie over specifieke spelers geven, dus er kunnen geen voordelen aangeboden worden aan individuele spelers. Partners mogen alleen de bonussen en promoties aanbieden die publiek beschikbaar zijn en aangekondigd worden op onze website. Lees sectie 6.6 van onze begrippen en voorwaarden voor meer informatie hierover
  • Kan ik freerolls aanbieden aan mijn aangebrachte spelers?
  • Promotie-evenementen zoals freerolls en toernooien met extra prijzengeld worden alleen aangeboden aan partners die een heel groot aantal echtgeldspelers hebben aangebracht.
    Zodra je geaccepteerd bent als partner kunnen we je account echter de privileges geven om je eigen privétoernooien te creëren en organiseren. Wees je er echter van bewust dat je met deze functionaliteit alleen toernooien met buy-ins kunt creëren. Stuur als je hier interesse in hebt een e-mail naar affiliates@pokerstarspartners.com.

Betalingen en rapportage Terug naar het begin
  • Hoe word ik betaald? Is er een minimumbedrag aan commissie dat ik moet verdienen om mijn betalingen te ontvangen?
  • De partnercommissie van zowel PokerStars als Full Tilt Poker wordt betaald via de betalingsmethodes afhankelijk van de licentie van je PokerStarsaccount.
    Bekijk de tabel hieronder voor meer informatie over de betalingsmethodes:

    Licentie van jouw spelersaccount Betalingsmethode Valuta van betaling Minimunvereiste om betaling te ontvangen Extra opmerkingen
    .FR rechtstreeks op je bankrekening EUR EUR 100 wordt betaald via elektronische bankoverboeking
    .IT rechtstreeks op je bankrekening EUR EUR 100
    .COM - Alleen VS rechtstreeks op je bankrekening USD USD 150
    .COM spelersaccount USD geen minimum klik hier voor beschikbare opties en informatie over uitbetalen.
    .DK spelersaccount USD geen minimum
    .EE spelersaccount USD geen minimum
    .BE spelersaccount USD geen minimum
    .ES spelersaccount EUR geen minimum


    Om de betalingen te ontvangen moeten partners een KYC-formulier (ken je klant-formulier) invullen en verzenden en hun bankgegevens en extra documentatie voor identificatie en verificatie van het adres opsturen. E-mail naar affiliates@pokerstarspartners.com voor meer informatie.
  • Wanneer ontvang ik mijn betaling?
  • Partnerbetalingen worden binnen 30 dagen na het einde van de maand waarin de commissie verdiend is verwerkt.  Met andere woorden, als je bijvoorbeeld commissie verdient in januari, wordt deze aan het einde van februari uitbetaald.
  • Hoe houd ik mijn maandelijkse doorverwijzingen bij?
  • Als je inlogt op de website PokerStarspartners.nl, heb je onder de tab 'Volgen' toegang tot de Partnerrapportage waarin je per maand kunt zien hoeveel spelers je hebt aangemeld, onderverdeeld per merk en tracker. Je kunt je statistieken ook voor een bepaalde periode bekijken, of per jaar.
  • Hoe houd ik bannerstatistieken bij?
  • Als je inlogt op de website PokerStarspartners.nl, heb je onder de tab 'Volgen' toegang tot de advertentierapportage. In deze rapportage vind je data over kliks en vertoningen per banner. Je kunt ook de aangebrachte spelers zien als resultaat van de bannerkliks.
    Op dit moment bieden we geen rapportages aan waarin je statistieken voor tekstlinks, landingspagina's of logo's kunt zien.
  • Als ik mijn Partnerrapportage opvraag, krijg ik de foutmelding 'time-out'. Wat gaat er verkeerd?
  • De foutmelding 'time-out' betekent meestal dat de rapportagedatabase bezig is doordat er tegelijkertijd veel rapportages worden opgevraagd door andere partners. Probeer je rapportage een paar minuten later opnieuw op te vragen, of probeer als je een grote rapportage opvraagt deze op te splitsen in enkele maanden. E-mail als het probleem blijft bestaan naar affiliates@pokerstarspartners.com met screenshots van de rapportage-opties die je gekozen hebt en de foutmelding zelf.

    Laat ons ook het volgende weten om het probleem beter te begrijpen:
    1) Besturingssysteem en versie (bijvoorbeeld Windows 8 / iOS / MAC OS)

    2) Webbrowser en versie (bijvoorbeeld IE / Safari / Chrome / Firefox)

Lid worden van het Partnerprogramma met Full Tilt Poker Terug naar het begin
  • Hoe kan ik Full Tilt Poker gaan promoten?
  • Let op: partners die Full Tilt Poker willen promoten moeten een account hebben bij www.pokerstarspartners.nl. Je moet om een account te hebben bij PokerStars Partners een PokerStarsspelersaccount hebben, zelfs als je alleen Full Tilt Poker wil promoten. Als je al een account hebt bij PokerStars Partners, hoef je geen nieuwe aanvraag in te dienen. De trackers die je hebt gekregen van PokerStarspartners.nl kunnen voor zowel PokerStars als Full Tilt Poker gebruikt worden.  Je hoeft alleen de URL aan te passen. Ons systeem scheidt de spelers automatisch, afhankelijk van de URL, en je krijgt dienovereenkomstig betaald.
  • Ik had voorheen een partneraccount voor Full Tilt Poker, kan ik deze nog gebruiken?
  • Let op: je vorige partneraccount voor Full Tilt Poker is niet meer geldig.  Partners die Full Tilt Poker willen promoten moeten een account hebben bij www.pokerstarspartners.nl. Lees het gedeelte ‘Over het PokerStars Partnerprogramma’ om te lezen hoe je je in kunt schrijven.
  • Moet ik beide merken promoten?
  • Je kunt ervoor kiezen PokerStars, Full Tilt Poker, of zelfs beide merken promoten op je website.
  • Kan ik de trackers gebruiken die ik bij mijn vorige partneraccount voor Full Tilt Poker heb gekregen?
  • Let op: je vorige partneraccount voor Full Tilt Poker is niet meer geldig, en daarom kun je je vorige trackers niet meer gebruiken.
  • Hoe kan ik trackers krijgen om Full Tilt Poker promoten?
  • De tracker die je hebt gekregen in je PokerStars Partners-account kan voor zowel PokerStars als Full Tilt Poker gebruikt worden. Je hoeft alleen de URL aan te passen en de slash voor ‘?source=JOUWVOLGCODE’ weg te halen. Bijvoorbeeld:

    http://www.fulltiltpoker.nl/affiliates/ten-free?source=JOUWVOLGCODE.

    Partners krijgen slechts één tracker. We kunnen geen extra codes creëren om doorverwijzingen van PokerStars of Full Tilt Poker apart bij te houden. Ons systeem scheidt je doorverwijzingen automatisch, afhankelijk van de URL, en je krijgt dienovereenkomstig betaald. Verder wordt een gedetailleerd overzicht van je spelers getoond in een aparte sectie van de Partnerrapportage, waarin je je doorverwijzingen naar Full Tilt Poker kunt zien.
  • Hoe kan ik marketingcodes krijgen voor Full Tilt Poker?
  • Marketingcodes kunnen niet gebruikt worden voor Full Tilt Poker omdat er geen mogelijkheid is om marketingcodes tijdens het registratieproces in de Full Tilt Poker-client in te vullen. De marketingcode(s) die je via je PokerStars Partners-account hebt gekregen kunnen alleen gebruikt worden voor doorverwijzingen naar PokerStars.
  • Wat zijn de betalingsschema's die aangeboden worden voor doorverwijzingen naar Full Tilt Poker?
  • Bekijk de sectie Betalingsschema op deze pagina.
  • Hoe krijg ik mijn commissie voor Full Tilt Poker betaald?
  • Bekijk de tabel 'Betalingsmethodes' in de sectie 'Betalingen en rapportage' op deze pagina
  • Hoe houd ik mijn maandelijkse doorverwijzingen naar Full Tilt Poker bij?
  • Als je inlogt op de website PokerStarspartners.nl, heb je onder de tab 'Volgen' toegang tot een Partnerrapportage waarin je per maand kunt zien hoeveel spelers je hebt aangemeld. Je kunt je statistieken ook voor een bepaalde periode bekijken, of per jaar.
    Deze rapportage scheidt je doorverwijzingen automatisch, waardoor je precies kunt zien welke spelers er van Full Tilt Poker komen en welke van PokerStars.
  • Kan ik spelers doorverwijzen naar Full Tilt Poker als ze al een PokerStarsaccount hebben?
  • Als een speler een account creëert op Full Tilt Poker en op PokerStars, wordt dit met betrekking tot het uitbetalen van de commissie gezien als twee aparte speelaccounts.
    Je kunt spelers ongeacht hun accountstatus bij PokerStars doorverwijzen naar Full Tilt Poker, mits zij hier nog niet eerder een account gecreëerd hebben.
  • Kan ik spelers uit landen met licenties doorverwijzen naar Full Tilt Poker?
  • Nee. Je kunt Full Tilt Poker alleen promoten in de rechtsgebieden onder de licenties voor fulltiltpoker.com en fulltiltpoker.eu. Full Tilt Poker kan niet gepromoot worden aan inwoners van de volgende landen:
    Spanje, Frankrijk, Italië, België, Denemarken, Estland en de Verenigde Staten en haar territoria.
  • Kan ik als ik inwoner ben van een land met een licentie Full Tilt Poker promoten?
  •   Ja, je kunt alleen fulltiltpoker.com en fulltiltpoker.eu promoten. Als je inwoner bent van een land met een gereguleerde licentie, moet je echter een PokerStarsaccount creëren onder die licentie. Bekijk voor meer informatie de tabel 'Betalingsmethodes' in de sectie 'Betalingen en rapportage' op deze pagina.
  • Staan jullie rakeback toe op Full Tilt Poker?
  • De Rational Group, die PokerStars exploiteert, heeft als onderdeel van een overeenkomst met het zuidelijke district van New York van het Amerikaanse Ministerie van Justitie bepaalde activa van Full Tilt Poker verkregen. In deze overeenkomst waren geen verplichtingen, waaronder contractuele overeenkomsten met partners die in het verleden beloningen uitkeerden opgenomen.

    Nu deze contractuele overeenkomsten niet van kracht zijn biedt Full Tilt Poker geen rakeback aan spelers meer aan. In plaats daarvan heeft Full Tilt Poker een spannend nieuw VIP-programma genaamd 'EDGE'. Meer informatie over EDGE vind je hier op onze website:

    http://www.fulltiltpoker.com/edge
  • Wat gebeurt er met doorverwezen spelers onder het vorige partnerprogramma van Full Tilt Poker?
  • Onder de overeenkomst met het Amerikaanse Ministerie van Justitie heeft de Rational Group geen verplichtingen van de Full Tilt Group overgenomen (behalve met betrekking tot de saldi van niet-Amerikaanse spelers), en daarom zijn de vorige commerciële overeenkomsten die bedrijven van Full Tilt Poker hadden met partners niet meer geldig.  Daarom is het toekomstige spel via de accounts van bestaande spelers niet meer onderhevig aan voorgaande contractuele overeenkomsten tussen partners en de voormalige eigenaren van Full Tilt Poker.
  • Wat gebeurt er met de verschuldigde commissie onder het vorige partnerprogramma van Full Tilt Poker?
  • De Rational Group, die ook PokerStars exploiteert, heeft als onderdeel van een overeenkomst met het zuidelijke district van New York van het Amerikaanse Ministerie van Justitie bepaalde activa van Full Tilt Poker verkregen. Verplichtingen, inclusief voorgaande contractuele overeenkomsten, zijn uitgesloten van deze overeenkomst. Als een ander bedrijf (niet de Rational Group) je nog geld schuldig is, moet je contact opnemen met het bedrijf waarmee je een contract had om dit geld te krijgen.
  •  Hoe kan ik marketingmateriaal krijgen om Full Tilt Poker te promoten?
  • Al het marketingmateriaal (banners, logo's, landingspagina's en tekstlinks) om Full Tilt Poker of PokerStars te promoten is te verkrijgen door gewoon in te loggen op je PokerStars Partners-account en naar de tab 'Marketing' te gaan. Klik hier voor meer informatie over ons marketingmateriaal.

Klantenservice Terug naar het begin
  • Waar kan hulp krijgen?
  • Jouw business is belangrijk voor ons en daarom willen we zeker weten dat je tevreden bent over onze service. Mocht je nog vragen of opmerkingen hebben, e-mail dan gerust naar affiliates@pokerstarspartners.com.
  • Kan ik bijlages sturen naar affiliates@pokerstarspartners.com?
  • Je kunt geen bijlages sturen via het formulier Contact opnemen op PokerStarspartners.nl, maar je kunt ons wel via je e-mailprogramma een e-mail sturen met een bijlage. Let op: de maximale bestandsgrootte voor bijlages is 1MB. Als je bijlage groter is dan dit, maak hem dan kleiner met een compressieprogramma of verdeeld je bijlage over meerdere e-mails.
  • Ik ben het wachtwoord van mijn partneraccount vergeten, hoe kan ik een nieuw wachtwoord krijgen?
  • Kies om je wachtwoord van je partneraccount te resetten op de website www.pokerstarspartners.nl de optie ‘Wachtwoord vergeten’ in de rechterbovenhoek. Vul vervolgens je gebruikersnaam en e-mailadres in en klik op de knop ‘Verzenden’. Er wordt een e-mail om je wachtwoord te resetten verzonden naar je e-mailadres. Volg de instructies in deze e-mail om je wachtwoord te resetten.
  • Ik krijg geen toegang tot mijn partneraccount; ik weet mijn gebruikersnaam niet.
  • Neem om je PokerStarsgebruikersnaam op te vragen contact op met onze klantenservice door een e-mail te sturen naar support@pokerstars.com.
    Neem de volgende informatie in je e-mail op om je account te kunnen verifiëren:
    - Je volledige naam
    - Je e-mailadres
    Stuur zodra je toegang hebt tot je PokerStarsspelersaccount een e-mail naar affiliates@pokerstarspartners.com vanaf het e-mailadres dat geregistreerd staat in je PokerStarsaccount met je gebruikersnaam en alle andere informatie die je gewijzigd wil hebben in het Partnersysteem.
  • Ik krijg geen toegang tot mijn partneraccount, als ik het wachtwoord reset krijg ik een melding dat mijn e-mailadres of gebruikersnaam onjuist is.
  • Dit komt waarschijnlijk omdat de gegevens in je partneraccount niet overeenkomen met de gegevens in je PokerStarsspelersaccount, of omdat je een ander e-mailadres gebruikt.

    Update om dit op te lossen je persoonlijke gegevens in de PokerStarssoftware onder 'Account' > 'Account wijzigen'. Stuur zodra je dit gedaan hebt een e-mail naar affiliates@pokerstarspartners.com vanaf het e-mailadres dat geregistreerd staat in je PokerStarsaccount met je gebruikersnaam en alle andere informatie die je gewijzigd wil hebben in het Partnersysteem.

Terug naar het begin